1st day o' x-mas break

Nu var de då alltså jullov. Trevligt med ledighet, tyvärr med massa skolarbete som ska göras. Men det kan vänta till efter jul iallafall. För att ha det avklarat; klag klag över hycklar-skolan.

Idag mår jag dåligt. Sådär trevligt bakis man kan bli ibland, detta leder till att allt jag skulle göra idag inte blev av. Who cares, right ;D Igårkväll hade jag askul, så vem bryr sig om idag? Mr Danny D kom överraskande till huvudstaden över helgen vilket (självklart) tydligen skulle "firas" med en rejäl baksmälla ;) Harry B var planen, men vi kom aldrig så långt eftersom det "kom för mycket folk" till förfesten. Så förfest, fest och efterfest ägde rum på samma ställe med litte guitar hero och för mycket Jack. Rock N' Roll med andra ord, haha :P

Sitter för tillfället å slö-tittar på harry potter 5- filmen eftersom jag inte orkar göra nåt annat och jag kände mig harry potter-ig idag. Ja, en ny känsla; "Harry Potter-ig" ;D Vet däremot inte riktigt vad det ska betyda.

Imorrn blire better-than-best dag, förhoppningsvis. Ska nämligen på konsert! Hanoi Rocks spelar nämligen sin sista sverige konsert ever! Liten snyftare över det, men jag tror nog ändå att det är rätt beslut. Men Micheal Monroe är gryyymt snygg trots sina ungefär 50 år! De e nåt med dom gamla 80-tals banden som gör att iaf nån i bandet bevarar their good looks until the older days ;) Hanoi Rocks är iallafall ett av dom bästa live banden jag någonsin sett! Mitt hjärta för ett par sekunder när Monroe höll på att ramla ner när han klättrade!


Hanoi Rocks - Peace and Love festivalen 2008 <3

Well, I'm off doing sumthing else!
Keep it sleazyyyy
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0