Bananer - not 4 me

Dagis-tankar har funnits i mitt huvud från å till hela eftermiddan. Först eftersom jag pratade med Karin om det och sen när ja läste om när Erika va liten. Insperarad av det började jag läsa min "dagisboK" där det står en massa saker jag gjorde på dagis, och jag måste säga att den utelämnar MYCKET jag gjorde på dagis. Jag framstår faktiskt som snäll i boken, vilket jag på dagis inte alls var. Jagmenar jag har bla flertalet översvämningar på mitt samvete, haha :P
Hittade hursomhelst en läskig historia jag gick å berätta för alla på dagis som jag tänkte dela med mig av nu.

"Det var en gång 3 tjejer som satt på sin säng i deras rum. Så km deras mamma in med tårta, så öppnade hon dörren till garderoben och där inne fanns det en tröja med en banan inuti!"
Riktig storyteller jag var va? Både jag och Viktor och Gustav som jag berättade den för tyckte tydligen den var jätteläskig :P Bananer har helt enkelt aldit vart min grej, haha :P

Wellwell, basically kan jag säga att jag håller på å somna så ska ta å lägga mig nu.
KEEP IT SLEAZY!!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0