FAN HELVETE FITTA OXÅ!!!!!!!

Sen i tisdags har ryc´kten snurrat kring att Vince Neil konserten den 14e ska vara inställd då hela europaturnén ställts in. Det har dock inte vart helt säkert fram tills idag då även Ticnet bekräftat denna hemska nyhet. Jag skulle vela leta upp den som står bakom detta å göra nåt riktigt hemskt med den personen. Annas förslag e rätt bra; sätta han i en kista å skicka honom till timbuktu! Så länge de inte va vince för då man hade träffat honom iaf om man letat ;) Ni anar INTE hur sur ja är över detta, Vince Neil var vinterns storhändelse i konsertväg, om inte tillochmed ÅRETS konserthändelse! Jag som vart så glad och skitpepp på denhär konserten!!!



DAMN!! Men hott e han!

Okej, nu när ja har fått ur mej lite gnäll kan ja ge en kort uppdatering på vad som hänt sen sist. I onsdags körde jag ju alltså halkbana vilket gick bra och var absolut jätteroligt. Igår hände inget mer utöver att jag fick reda på att jag troligtvis får mvg i filosofi pga "mitt starka moral & etik prov". Jag behöver bara få ett godkänt resultat på hemtentan så e ja all set. Idag har inget särskilt spännande hänt utöver att jag fått svar från Saltsjö. :P


Keep it sleazy as usual!
Over n Out
//// CALIFORNIAWHITE



Kommentarer
Postat av: Elina

Faaaan asså va jävla synd att den skulle bli inställd!!! Vi har ju fan väntat skitlänge på den konserten... :(

2008-12-05 @ 18:29:22
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0