Friday night

Dagen efter. Well, jag mår bra :P
Igår fyllde Nicole 19 vilket självfallet skulle firas. Vi började på Dovas. Mysigt ställe, billigt och bra, i'll be back. Musiken var bra, bland annat spelades AC/DC och Guns N' Roses. Anna och jag blev party när Paradise City spelades och strikade den vanliga posen. Allmänt skitsnack och en mega-rolig Britt-historia gjorde stämningen god. Vi lämnade Dovas för att fortsätta till Huset (Hade nog egentligen hellre stannat kvar vid den braiga musiken :P). Slapp köa, men det var dött på Huset ett bra tag. Musiken där suger nåt enormt enligt min åsikt, men vad gör man inte för andra. Jag hade kul iaf. Däremot totalförstörde dom SMells like teen spirit (Nirvana) genom att göra nån helskum pop/techno version av den å ja ba VAFAN! Suck. Anyway, tack för en helrolig kväll girlz (& de få boyz som va med)

Ikväll blire festa med RIKTIG musik!
KEEP IT SLEAZY
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0