Jefla förkylning!

Först; Elina, jag tänkte faktiskt oxå på det. 80-talet. gärna i USA också för de va där allt hände ;D Skulle va rätt sjyst ändå å va typ 30 år äldre eftersom man då hade vart ung på 80-talet! Well, all den braiga musiken som kom då e påväg tillbaka nu, haha :P

Okej, nu är jag SERIÖST trött på dehär! Jävla förkylning, 3e veckan nu som jag bara går å hostar! Well, okej de har blivit bättre med den receptbelagda hostmedicinen, men får inte ta den för länge heller. Har hostat som en idiot idag fast jag igår knappt hosta alls. Hur kommer det sig kan man undra..? Anyway, jag har bestämt att jag ska vara frisk på fredag eftersom de e dags för att parta lite (eller mycket) denna helg! Har inte festat på aplänge känns det som! De va Harry B som va senast, den 22a...

Jag har fått tillbaka min dator! TACK PETER ONCE AGAIN! Ni som träffar mig ofta har säkerligen hört mig ständigt klagande över lånedatorn jag haft, så ÄNTLIGEN slipper jag den! Det enda positiva i vardagen haha ;) Skärmen e normalstorlek! :D Synd bara att den inte riktigt än kan användas för nöje eftersom de e mkt skol-skit som måste göras...

IMORRN ska alla som inte har nåt att göra mellan 9-12 ska komma till Vanadisvägen 9B inne vid Odenplan! Det är nämligen så att UF företagen på cyber har en liten julförsäljning då! Detta innebär alltså även Jippofoto! (www.jippofoto.se) Kände bara för att dela med mig av det, haha :P

Uss uss nu e de dags för tal-skrivning... Suck

Först bjuder ja er läsare på lite ögongodis! (Skiter helt å hållet i era åsikter  dock)
Visst e ja snäll?

Heta boyz höjer stämningen!



Keep it sleazy y'all!
// CALIFORNIAWHITE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0