Jobb

Nu mår jag sämre igen, suck. Det var ingen bra idé att jobba igår... Vid två-tiden var jag typ helt död vilket uppenbarligen också syntes. Flertalet människor påpekade för mig att jag såg trött ut vilket var en klar underdrift. Well, vad gör man inte för lite extra pengar? Lite kul var det ändå eftersom det var 2 st där som hade mindre koll än jag på hur saker funkar/vad alla heter där. Då blev jag lite glad :P Tack Maivor som halvt tvingade mig att gå tidigare. En kvart bara iofs men det ledde till att jag hann med bussen hem. :)

I lördags var ja med Nike å Sandra. Vi ar först hos S en stund å allmänt snacka skit följt av besök på en pub Nike pratat om. Det var hur mysigt som helst å bara sitta å snacka å dricka litegrann :D Ett litet försök till en lugn helg iaf! :P Denna helg blir förhoppningsvis allt annat än lugn, födelsedagsfirande följt av ev banditfest. E, är du på? ;)


Keep it sleazy!
/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Elina

Självklart! Är dock inte 100% frisk än så jag lär ta de lite lugnare än förra gången iaf. ;P

Puss på dej!

2008-12-08 @ 16:54:05
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0