Snart e de jul!

3e december idag, alltså 21 dagar kvar till jul! Ännu bättre, endast  11 dagar kvar till Vince! Längtar :D Hursomhelst så köpte jag faktiskt julklappar igår å nu har ja julklappar till 4 personer! Tror aldrig jag vart så tidigt ute förut, haha :P Gick iaf på stan med mamma igår å hade jättetrevligt, känner ibland att man umgås för lite med sina föräldrar... Hittade en massa saker jag vill ha å mamma sa typ att de snurrade massor av julklappsidéer i hennes huvud tillslut :P Sen träffade jag Elina å gick å såg Madagaskar 2. Den var bra, men ettan e mkt bättre.

Det är seriöst ingen bra idé att lyssna på radio när man åker kommunalt. Iaf på morronen när Bollnäs e i studion (Bandit ofcourse) för han e så himla rolig så man sitter å garvar på bussen. Imorse klagade han över André som sänder bandit metal på måndagkvällar. Tydligen hade han kallat bollnäs för He-Man (för att  tydligen har samma frisyr) varav Bollnäs kallade André för Robert Wells (oxå pga friysyr). Jag fick en mindre skrattattack å satt å garva på bussen varav alla stirrade på mig som om ja vore galen.

Sist vill jag bara dela med mig av att jag är riktigt stolt över mig själv! Jag fick nämligen G på matteprovet :D De e ovanligt sen ja börja me gymnasiematten kan ja säga :P Fick t.o.m 2 vg poäng (:
Over n Out
/// CALIFFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0