Stargate Atlantis

Gomorron! Idag e de måndag, å ja e ledig :) Trots detta vaknade jag redan vid halv 9 av ett sms  helvete. som om inte min konstanta hosta håller mig vaken länge nog liksom? Well, what to do, inte mycket man kan göra åt det nu antar jag. Hursomhelst fastnade jag framför tvn när ja väl orkade röra på mig :P E de nån som har tänkt på hur lite de kommer på tv runt kl 9 på mornarna? Seriöst de va typ tv-shop liknande program på nästan alla kanaler utom sexan där de kom stargate atlantis. Jag har verkligen noll koll på den serien, men kollade på det iaf i brist på annat. De va nån snubbe som människorna serien handlar om som blivit förvandlad till människa av dom trots att han egentligen var en Wraith (? på stavning). Det blev lite spännande faktiskt, människorna e nämligen fiender med Wraith(arna?) och när snubben dom förvandlat fick reda på att han egentligen var en wraith (han hade minnesförlust) blev han jättesur och kidnappade en tjej å tog med henne ut i skogen för att han skulle äta upp henne typ. (De e tydligen vad Wraitharna gör) Sen var det desvärre slut å jag fick inte veta hur de gick, buhuuuu ;)


Börjar fundera på att gå å käka flurre nu.. Tror ja ska göra de! Efter top model e slut för nu har ja kommit in i de oxå :P
KEEP IT SLEAZY!!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahahaha, du har alltid så roliga beskrivningar. Ja, asså dom borde visa bra program dygnet runt på iaf nån kanal... Inte nödvändigtvis på alla liksom.

Jag kollade typ på talkshows förra veckan vid den tiden om jag va vaken (enda intressanta va på montel williams nån dag, för slash va me), men har aldrig orkat kolla på stargate atlantis. verkar ovärt. oj va långt jag skrev... haha puss

2008-12-01 @ 18:57:12
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0