Ett-Två-Tre Hopp!

Kom typ nyss hem från skolan. Tisdagar är vekligen min hatdag, Religion, Psykologi, Ekonomi och Gympa. Psykologin gillar jag iofs men ändå. Jag och Angelica satt och skrattade åt Erikas hicka under psykologin. T.o.m ekonomin (som vanligtvis brukar vara en enda stor GÄSP) var helt okej idag. Bo hittade på massa märken som skulle konkurrera med Billys pizza och kom med namn som Dillys, Sillys och Willys, vilket var ganska roligt :P På gympan hade vi dans. Förra gången vi hade dans på gympan hoppade vi runt som fån, men idag dansade vi först Shottis (?). Ett tag gick vi fram och tillbaka i gympasalen medan Kamran sa Ett-två-tre Hopp! Lät roligt. Sen fick vi dansa till musik också, det gick bra tills man skulle ha in en snurrjävel :P Shottisen följdes av Polka. Tydligen var jag och Josephine bra på det för vi skulle visa resten av klassen sen.

Sitter för tillfället och lyssnar på en platta med HIM som spelar på Nalen på torsdag. Hoppas på att dom kör lite gamla låtar också, för dom e MYCKET bättre än dom nyare. Får väl vänta och se helt enkelt. Om lite mer än en timme ska jag träffa min mor eftersom vi ska handla. Hon opererar knät imorrn så vi ska handla lite nu så jag slipper handla så mycket själv sen, haha :P
Nu ska jag och äta.
Over n Out
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Michelle

Bästa ekonomilektion ju!Kunde inte sluta garva, värsta flum dagen igår ;D

2008-02-13 @ 16:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0