Harcore Superstar, Crashdïet, Lillasyster

Igår var jag på konsert med Elina. Vi var på Tyrol och såg Hardcoresuperstar med Crashdïet och Lillasyster som förband. Blev lite överraskad när jag märkte att jag hade hört alla låtar Lillasyster spelade, trodde att jag bara hade hört typ 2 låtar med dom. Dom var hursomhelst ganska bra. Crashdïet var som vanligt väldigt bra. Olliver hade världens energi som vanligt och för en gångs skull stod jag faktiskt på den sidan Martin Sweet stod, brukar alltid stå på motsatt sida. Kände av nån anledning att det var viktigt att berätta. :P Hardcore Superstar var riktigt bra dom också, nya gitarristen Vic gjorde ett bra jobb tycker jag. Vic är för övrigt även gitarrist i bandet Crazy Lixx. Sångaren Jocke hade även han världens energi vilket alltid är kul att se. Kommer troligtvis upp lite bilder från igår när jag kommer hem, sitter i skolan för tillfället. Stackars lilla mig som inte har sportlov som alla andra! ;)
Over n Out
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0