Hemkommen

Tisdag kväll fick jag höra av Danny att hans brorsa låg på sjukhus vilket var ganska allvarligt. Han lät jättelessen och bad mig komma dit (bor i malmö) och off I went. Tog ett tidigt tåg på onsdag morron och spenderade större delen av onsdagen på sjukhuset eftersom vi ville veta hur det var med Erik. Han mår för övrigt bra nu, kom hem från malmö tidigt imorse, 4 tiden typ. Struntade i historialektionen eftersom jag knappt hade sovit under vistelsen i malmö. Men jag ska nog klara kvällen på de ungefär 5 timmars sömn jag lyckades få iaf, Nike ska ju firas ikväll! :D Så.. Skoldagen idag var inte särskilt ansträngande. Först Psykologi sen Ekonomi. Var bara på halva ekonomilektionen eftersom jag sen skulle iväg till kiropraktorn. Hemkommen därifrån för ungefär en timme sedan. Sitter nu och försöker komma på vad jag ska ha på mig ikväll. Hmm ;)
//Z


Kommentarer
Postat av: Michelle

oj, trodde du hade varit sjuk!
jobbigt att någon man känner ligger i sjukhus :/

2008-02-08 @ 17:09:37
URL: http://miiich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0