HIM ikväll!

Jahapp har precis spenderat 1 ½ imme med att läsa igenom häftet om midsommarkrisen till histioria diskussion imorrn. Fick däremot e t så mycket av de eftersom jag tappade motivaionen at läsa och hoppade över de längre källorna nästan helt. Läste endast några få meningar här och där. Det värsta är att jag har 2 läxförhör imorrn också vilka jag inte heller har börja plugga på. Har alltså ungefär en halvtimme på mig eftersom jag sedan måste börja göra mig iordning till konserten. Jag och Elina ska ses vid halv 12, äta något och sedan börja köa. Insläppet är kl 20 ikväll, värt at nämna ;) Man vill ju ha bra platser så... Om jag inte skriver alla ord ordentlgt, förlåt mg, men mitt tangentbord cpar.

Hursomhels så spelar ju HIM på nalen ikväll. Serenade for June är förband, har inte hört så mycke av dom, men de lilla jag ha hört lät bra. Om ni har vägana förbi Hötorget idag mellan 12-20 så kan ni titta förbi Nalen på regeringsgatan och hälsa ;) Lägger upp lite bilder från ikväll troligtvis imorgon (annars på söndag) endera här eller på min bilddagbok. Nu ska jag äta frukost.
// Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0