KoRn

Igår var jag och Elina och såg KoRns spelning på hovet. Vi hade sittplats vilket sög. Under förbanden hade man lite av "tv-tittar känsla" som Elina beskrev det som. Dom (förbanden Flyleaf och Deathstars) var helt okej, men tyckte personligen att alla deras låtar lät i princip likadant. KoRn var väldigt bra däremot och det ländes trist att man inte hade ståplats även om jag kom på väärsta smarta idéen om hur man kan ta sig in utan (kräver dock minst 2 andra man känner med ståbiljetter :P) Blev däremot irriterad på han som satt snett framför mig. Han var allmänt jobbig :P

Var av någon konstig anledning extremt jättetrött imorse. Okej, var på konsert men hade ändå sittplats. Kanske hade nåt att göra med att man inte riktigt fick nån adrenalinkick av att sitta i publiken. Var så trött att jag inte kom på på direkten att jag skulle gratta Nike. Men kom ju ihåg de sen iaf så ;) Säger en gång till här; GRATTIS på 18års dagen Nike! :D <3

Ska nu ta och slöglo på tv tills min håltimme e slut (om typ 2 timmar). Hej hopp
Over n Out
//Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0