2 år sedan..

.. var det du försvann från denna värld. Känns absolut inte som det har gått så lång tid redan, känns som igår jag såg dig spela live framför den till stor del pop-älskande publiken på grönalund. Att du faktiskt lyckades imponera på den publiken är verkligen oförglömigt. It's a shame, really att du kände att du behövde lämna allt. Det är verkligen sjukt att man kan sakna någon man inte kände så enormt som jag saknar dig. Din musik har påverkat mig enormt mycket. Kommer fortfarande ihåg den dagen då världen fick reda på att du var borta. Hela världen liksom stannade till en stund. Önskar att du fortfarande fanns här bland oss trots att jag vet att det är enormt själviskt att önska dig tillbaka när du valde din död själv. Det är väl helt enkelt så att man aldrig drömmer vaken fast man gärna vill. Du har lärt mig hur viktigt det är att våga vara sig själv. Tack så enormt mycket för allt!
I en alldeles för snabb sorti, miste vår värld ännu ett geni!
                                                image21
Glöm inte Dave Lepard, jag kommer aldrig göra det. Så länge vi minns dig lever du vidare, så länge din musik spelas lever även ditt budskap vidare!
Rest in Sleaze David Hellman, 28 maj 1980 - 20 Januari 2006!
Still a fukkin miracle!
/Z Inzane

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar han

ris:'(

2008-09-02 @ 13:30:48
Postat av: Anonym

Vackert skrivet till en ännu vackrare person, eller nu mera legend. Saknar honom minst lika mycket som du, fast jag inte kände honom alls. Dave kommer alltid att finnas bland oss. "Forever in our hearts!" <33

2010-11-09 @ 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0