Back to school

Jahapp då va dehär lovet slut också. Första dan tillbaka i skolan idag. Hade dock inte så jobbig dag, gick 8-12 och hade bara 2 lektioner. På svenskan kollade vi på Tristan och Isolde. Fattade inte riktigt  vilka alla var i filmen men det var den bästa film vi sett i skolan hittills. Allting slår Korpen flyger (som jag för övrigt måste kolla på igen eftersom vi har värsta frågorna på den filmen till svenska provet och jag kommer ihåg nada). På italienskan lärde vi oss säga höger och vänster (vi avancerar riktigt snabbt ;)) Fikk även tilbaka proven vi gjorde veckan innan lovet vilket inte gick jättebra. Hade knappt pluggat till det eftersom jag hade trafikprovet samma dag och ekonomi dagen efter. Båda dom proven anser jag viktigare än italienskan. Men jag lyckades få VG iaf vilket jag nöjer mig med på detta prov. Man kan inte va på topp jämt liksom.

Efter skolan drog jag och Sandra och åt på donken i Skanstull. Skulle till gymet efteråt vilket ligger i Skanstull. Precis när jag skull in ringde min mor och sa att jag var tvungen att möta henne i slussen för att visa vägen till Derby på sergelgatan. Fick därför släpa mig till Slussen - Tcentralen - Skanstull innan jag kunde börja träna. Men, vad ska man göra liksom.
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0