En till konsert på g :)

Blev tvungen att avsluta förra inlägget lite plötsligt eftersom vi (jag och sandra) bestämde oss för att dra och käka under håltimmen. När vi hade ätit bestämde vi oss för att gå runt i affärerna i slussen och kolla lite eftersom det var lång tid innan bussen tillbaka gick. Hittade ett par skitsnygga skor som var jätte bekväma. Utöver det var de 50% på dom också. Jag sparar (som jag påpekar hela tiden) pengar till i sommar eftersom jag ska till London då. Men 250 kr e inte mycket för ett par skor så jag köpte dom iaf sen efter skolan. :D Åkte efter det och bytte sodastreamern och denna funkar :)

Satte mig precis här och fick reda på att Crashdïet spelar förband till Hardcore Superstar den 27/2 och bestämde mig för att jag ska gå på den även om det blir så att jag får gå själv. Har på sistone tänkt gå på den men ändå inte. När jag nu fick veta att Crashdïet supportar avgjorde det helt för mig och ska därför gå. Så, kommande konserter nu i år är uppräknat till 6 (biljetter till 4).  Lite sugen att gå på Swedish metal awards den 26/1 också, men hoppar nog det, denna gång ;)
Dagens citat kommer från låten "Do or Die" av Crazy Lixx
"Day after day we run out of patience... We are the wasted generation"
Wasted generation delen syftar helt enkelt på glamen från 80-talet som nästan försvann under 90-talet. (om nån ville veta :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0