Fan för prov!

Jahapp nu har skolan börjat igen. Går korta dagar på måndagar iofs, 8 - 12, men det har inte vart kul. Beror mycket på att jag nu vid kvart över 12 har vart vaken ungefär 26 timmar. Sen får man ingen mjukstart heller utan ska sätta igång igen på direkten. Sen så tycker jag extremt synd om mig själv för tillfället, har nämligen 3 prov på 2 dagar nästa vecka. Först e det Trafikprov på torsdag och lektionen efter ett jävla Italienskaprov. Sen på fredan har jag ekonomiprov och det på ett kapitel jag typ inte kan nånting från. Prov redan nu på fredag också. Utöver proven har är det även den jävliga trafikuppsatsen som ska in den 23e januari. Det är verkligen tur att vi bara går 2 veckor innan vi har prov igen, kommer behöva ta det lugnt en vecka efter alla jobbiga prov. Känner att jag inte kommer plugga mycket till Italienskaprovet eftersom trafikprovet känns mycket viktigare. Samtidigt vill jag inte bryta vanan att få mvg på italienskan :P Finns det inte nån gräns om hur många prov man får ha på en vecka? :P

Hade planerat att jag skulle till gymet idag, men det kommer helt enkelt inte funka, misstänker att ag skulle falla ihop eftersom jag är så trött. Får hitta på nåt annat som kan hålla mig vaken fram till ikväll :P  Funderar på att åka å köpa en energidrink eller nåt sånt, men det låter så jobbigt att behöva åka värsta vägen bara för den sakens skull.. Satsar nog på att fixa en cappucino istället :)
Ska nu se om det finns nåt att äta :P
Over n out
//CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0