Gosh, tröttish

Har idag haft en såndär skoldag. Hände inget särskilt intressant, hade Svenska, håltimme sen Italienska. Åkte och tränade efter skolan och blev då irriterad på fler olika saker. Först så la mp3n av eftersom batterijäveln tog slut. Var därför tvungen att träna utan musik vilket bara blev tråkigt. Men eftersom jag hade masat mig dit kunde jag ju inte sluta träna efter 3 minuter bara för att jag inte hade nån musik. Hursomhelst, andra saken jag blev irriterad på var att en typ började stirra på mig hela tiden. Han hade maskinen mittemot mig. Hur kul är det med nån som värsta stirrar på en när man tränar liksom. När jag hade tränat klart och gick till omklädningsrummet var det apmycket folk där inne. Måste ha kommit endera senare eller tidigare än vad jag vanligtvis gör för det har aldrig vart så här mycket folk där tidigare.

Sitter för tillfället och pluggar trafik och eftersom jag börjar bli väldigt trött nu tycker jag att boken är väldigt rolig. Stod på en sida beskrivning om olika ljus man har på en bil. "Blinkers: Lyktor med gulorange ljus." Nähä det enar dom inte. På en annan sida står det hur kroppen fungerar när man har fått i sig olika mängder alkohol. Börjar med: 0,1-0,4 promille: Hämningarna minskar, överskattad förmåga, reaktionstiden blir sämre. Sen rabbblar den upp en del annat vid högre promillehalter (kan man säga så?) Tillslut kommer dom fram till: 3,5-5.0 promille: Koma, Död. Skum sak egentligen att upplysa om. Ska inte testa det alltså, haha :P
Ska ta och fixxa lite Cappuccino till mig samt lyssna på lite musik med Alter Eon eftersom jag måste bli piggare så jag kan fortsätta plugga, haha :P
"Du kan väl ej förneka att du fantiserat om att leva så som gud har lärt fast precis tvärtom" - Jag är Alter Egon - Alter Egon *Fniss*
//Z Inzane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0