Håltimme

Jahapp här sitter man fast i skolan. Håltimme på 3 timmar har man också (halva avklarad iofs) och sitter och halvt håller på att svälta ihjäl. Lunchen var ju som vanligt inte så mycket att komma med. Man hade kunnat strunta i gympan eftersom det är vad jag har kvar för dagen, men jag har missat ganska många gympalektioner redan under den här perioden så borde kanske inte missa de 2 som är kvar innan nästa period börjar :P Hade innan håltimmen Engelska då vi fick beskedet att vi ska få en ny engelskalärare nu halvvägs in i kursen för att Helena ska börja plugga. Jag vill inte ha en ny lärare, tycker Helena är bra... Hon ska ha kvar några klasser, men inte vår klass, såklart. Jag tror att skolan hatar vår klass. *Nicka*

Ont i huvet har jag också, så spenderar man större delen av dagen framför datorn. Lite dumt kanske att jag sitter framför datorn nu under håltimmen, men va ska man annars göra liksom? suck. Aya men nu ska jag göra nåt annat :P
//CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0