Imorgon...

... intar Cybergymnasiet Romme Alpin! Själv har man ju då inte vart ute i backen på över ett år (sist var Åre under sportlovet 2006). Fick alltså idag för första gången på jättelänge plocka fram täckbyxorna xD. Om nån råkar befinna sig vid bögringen på centralstation vid halvsju imorgon bitti och ser nån som ser halvt död ut är det med ganska stor sannolikhet jag :P

Idag har Danny vart här halva dan. Hemkommen från hans lilla englandturné han hade med sitt band dök han upp här vid 12 tiden imorse. Gjorde hursomhelst inget särskilt, satt å kolla på några avsnitt från säsong 3 av Vänner när han bestämde sig för att han ville ha glass och stack sen iväg för att köpa glass för att sedan komma tillbaka 45 minuter senare med ett halvkilo godis istället för glass. Efter att han dragit åkte jag och handlade lite till romme imorgon. Man orkar inte äta frukost innan man åker imorgon jue :P

Det var nånting mer jag hade tänkt skriva om men vad det var har jag numera glömt bort. Så kan de vara,haha :P
"Här finns ingen anledning att nyttja sans och vett, för jag betraktar världen på ett annorlunda sätt"
Over n Out
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0