Jävla Sodastreamer

Suck, så var sista dagen på lovet här.. Har iallafall utnyttjat den ganska mycket och inte pluggat alls! Var hemma hos Erika och körde Singstar med henne och Sandra. Kul var det, men vissa låtar är verkligen stört svåra att sjunga. Ett exempel på det är the poodles - Night of Passion, man glömmer liksom bort att andas :P Sen spelade vi också ett Twister liknande spel som också var kul, men lite jobbigt :P Mat måste man ha, för vår del blev det Tacos :D *mums*. Lite kul var det att vi var 3 personer som stog och fixade Guacamole, haha :P Erikas mamma tykkte de va kul :P

När jag kom hem väntade lite mer julklappar på mig eftersom mamma kom hem från finland med julklappar från ex min moster :D Fikk 3 DVD med HIM och lite cd skivor, samt lite pengar. Försökte nyss få Sodastreamern jag fick i julklapp att funka med mammas hjälp men den fungerar verkligen inte. Ska å byta den på tisdag.

Hade när jag började skriva ganska mycket och säga, men har hursomhelst glömt bort det nu så :P
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0