Ledarutbildning..

.. ska jag gå på. Är det menat iallafall. Pratade nämligen med Jerker ("min" präst) idag. Han frågade om jag var intresserad av att gå stiftets ledarutbildning och eftersom jag är det sa jag ja. Vet däremot inte om det ens blir av eftersom det när jag skulle anmäla mig stog att det inte fanns några platser kvar. Hoppas verkligen på att jag kan vara med, vill verkligen det här. Men om det inte går vägen finns det inte direkt något jag kan göra åt det. Jerker får fixa, haha :P

Fick veta idag att dom till trean ska flytta skolan. Verksamheten då, inte byggnaden ;) Det är väl helt okej (lite bitter eftersom jag då inte kommer bo granne med skolan) så länge dom inte splittrar vår klass. Gör dom det blir jag inte glad :P haha

Vad händer i helgen då? Svaret är: Plugg. Har så jävla mycket att göra att det är sjukt. Tänker dock ta det lugnt idag efetrsom jag fortfarande är upprärd över att det gick så dåligt på Ekonomi provet. Känns verkligen inte alls bra, finns en risk att jag inte ens får G på provet...  Kunde liksom inte koncentrera mig igår alls hur mycket jag än försökte.. Aya vad kan man göra.
Ska nu försöka mig på att anmäla mig till ledarutbildningen igen!
Over n Out
/Z. Inzane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0