Fanfanfanfanfanfan!

Läste på CRASHDÎETS hemsida för en stund sen att bandet bryter med sångaren Olliver Twisted! VAFAN! Allt skit ska verkligen hända med MITT favoritband! Okej, dom kom överens om det tillsammans och beslutrt fattades eftersom Olli tydligen inte var inne till 100% eftesom han fortfarande var med i hans andra band Reckless Love. (Och jag skiter fullständigt i att majoriteten av mina läsare troligtvis inte bryr sig det minsta om denna händelse, vill ni inte läsa, skit i de!) Okej, det är väl troligtvis fär bandets bästa att bryta med Olli om han inte är villig att satsa stenhårt på bandet, men tänker ta mig friheten att vara upprörd över det ett tag iallafall! Fan! Eric, Peter och Martin, hitta en ny sångare och get Back on Trakk again! Bandets andra sångare, gone efter andra skivan. Kommer säkert bli samma diskussioner som det var när Olli joinade Crashdïet, massa skit om de inte funkar med en annan sångare (Kanske e dom som var väldigt anti en ny sångare efter Dave glada över dessa nyheter) bandet e ändå större nu än var det var under Daves tid. Känner att jag håller på att tappa tråden lite grann.. Ska gå och vara upprörd nån annanstans istället..

FAAAN!!!!
/// CALIFORNIAWHITE
(oh, BTW, gissa vilkets band som har gett mig insperation till mitt namn bla här på bloggen, bilddagboken och last.fm?)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Så du gick inte ilördags? :O

2008-07-14 @ 14:57:44
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0