Gomorron

Shitt va irriterande, kl e runt 10 och jag har redan vart vaken i 3 timmar! Helt utan anledning, vaknade kvart i 7 å de e tidigare än jag vaknat hela året för skolan. Hade vart en annan sak om jag hade ett jobb jag var tvungen att gå till, men nej. Runt 8, precis när jag höll på att somna om fick jag ett sms varav min tanke va: Jag ska strypa den jävel som smsar såhär tidigt. Smset kom från comviq så jag fick inte ens nöjet att strypa nån :P Inte mkt man kan göra åt det, så nu är jag alltså vaken.

Sitter för tillfället och lyssnar på Sonata Arctica, kände att det var längesen jag gjorde det. Deras musik får mig att slappna av och bli på  bra humör ;D Kom på nu att det skulle va jävligt skönt att ta ett bad och lyssna lite på Sonata.. Hmm, en idé värd att spinna vidare på, haha :P

Har egentligen absolut ingenting värt att berätta, men eftersom jag inte har någonting vettigt för mig så bryr jag mig inte. Ingen lär va online på msn iallafall eftersom klockan e så lite. (Har iofs inte kollat det, kändes ganska ovärt att logga in) Ikväll ska jag på bio me Louise, Michelle å Erika. Vet inte vad vi ska se, har vetat det men har glömt bort :P
Fan nu blev jag ju trött igen.. Kanske ska försöka sova en stund..
Over n Out
/ Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0