Mörbultad

Använde gårdagen främst till att ta igen mig efter Peace and Love, det enda vettiga jag gjorde var mötet inf Lettland och ett besök på banken. Annars sov jag. Behövde det. Idag har jag hittills känt mig otroligt uttråkad och inte haft nån aning om vad jag ska hitta på. Har tillochmed bäddat min säng vilket jag typ annars aldrig gör. Nog om min tråkiga förmiddag och  över till annan onödig information från min sida. Räknade blåmärken jag fått under förra veckan och kom upp till hela 22 st! Otroligt nog inget som syns till vardags eftersom de flesta är på låren och överkroppen. Dessutom hittade jag en liten svullnad på armen som bara syns i vissa vinklar. Värsta är ändå mina revben på vänstra sidan som vägrar sluta göra ont. Gjorde illa revbenen i torsdags under Hardcore Superstar. Så fort jag sätter mig ner eller reser mig upp gör revbenen ont. Eftersom det har blivit lite bättre sen i torsdags så har jag bestämt mig för att de inte e nån fara med mig. ;)
Tror jag ska lägga mig å sova en stund till nu eftersom jag blev trött igen :P
Peace
/// Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0