O-effektiv

Shitt, jag är verkligen enormt efter i vad jag tänkt att jag ska ha gjort inför Lettland resan på sönda. Hade tänkt åka och växla pengar idag men självklart har jag inte gjort det. Packa är något jag egentligen borde gjort igår redan men självklart har jag inte gjort det heller. Det enda jag egentligen har gjort är att läsa igenom mailen vi har fått inför resan en gång till, men kände mig inte särskilt mycket klokare efter det. Nåja, jag har tid imorrn till allt, kan alltid köra en sista-minuten packning annars. Måste verkligen tänka över vad jag ska ha med mig känner jag. Växla pengar, ja det kan också få vänta till imorrn, ska ändå in till stan. Så får det bli.

Måste passa på att berätta att jag även är väldigt ouppmärksam på vissa saker. Märkte idag att jag har en usb port på framsidan av datorn. Har verkligen aldrig sett den förut, och vi har haft datorn aplänge :P Men en glad överraskning iallafall, haha :P

Skulle egentligen ut till Mysis ikväll, men NEJ det kan jag inte. Anledningen är att vi får gäster. Vill mycket hellre träffa My eftersom jag inte sett henne sen midsommar och nu blir det typ inte förrän i augusti :( Sometimes things just SUCK! :P Det fanns egentligen en anledning till att jag började med det här inlägget, men den anledningen kommer jag heltmenkelt inte ihåg längre... Well, inte mycket att göra åt det antar jag :P

Äta olja, dricka sand, spela inga arabiska heavy metal-band
Om ni vet från vilken låt det kommer blir jag impad, haha :P
Låten börjar med: Dromedar och kamel, i ett tält utan el ;)
(Ja, jag e övertrött och ja jag försöker få inlägget att se längre ut än vad det egentligen e ;))
Over n Out
/// Z

Kommentarer
Postat av: Hallon

Kairos fjollor

2010-08-09 @ 08:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0