Rubrik

Borde väl egentligen va aspepp på Lettland resan, men för tillfället känns det lockande att strunta i den... Vanligtvis innan jag ska iväg nånstans brukar jag hoppa runt av glädje typ en vecka i förväg vilket jag inte gör nu. D trodde de berodde på resefeber.. Kanske stämmer, men har inte mått bra alls den senaste veckan. Vet inte riktigt varför jag inte mått bra. Har gått å tänkt mycket på grejer, kanske har nåt med de att göra? De e skumt, jag har (delar av tiden) när jag vart ensam velat ha sällskap och när jag haft sällskap velat bli lämnad ifred.  Började tänka på Christian idag och jag har kommit fram till att jag fan måste ses som jävligt kall och elak på pappas sida av släkten, jamenar jag träffar dom i princip aldrig. När Christian dog påverkade det mig inte särskilt mycket och det gör det fortfarande inte. Jag blev mer påverkad när Dave Lepard dog än när min egen farbror dog, hur sjukt är inte det? Kanske det har något att göra med att man inte fick nåt avslut med Christian iom att det ite hölls nån begravning (han ville ha sin aska i havet eller nåt skit). Även om jag högst mycket ogillar begravningar är det ändå något speciellt med en begravning. Dvs, de 2 jag har vart på...Så länge det inte blir för "kristet" eller vad man ska säga. Sen måste jag även få berätta att jag började sakna lilla Smulan nåt enormt tidigare! Kom att tänka på hur han alltid jamade på ett särskilt sätt för att berätta att han tänkte hoppa ut genom fönstret (Vi bodde längst ner då, det var inte så högt). Miss U lil' guy, RIP :(
Fan va deprimerande inlägg dehär blev, kände jag nu...
Remember the dead, but life is for the living. (eller nåt åt det hållet)
Imorrn ska ja träffa Elina :)
Over n Out
// Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0