The Mighty Boosh

Så, igår var jag med Sandra. Först gick vi till Tanto eftersom vi hade tänkt spela minigolf men sen struntade vi i det och köpte glass och satte oss i solen en stund. När vi tröttnat på det gick vi tillbaka till henne (efter ett kort stopp på Bullens för att köpa med oss lunch). Satt på balkongen å käkade vår inköpta mat och hamnade sen framför tv:n. (Chocking). Det kom inte särskilt mycket att se så vi började kolla på ZTV där det var Comedy Mania och programmet som visades var "The Mighty Boosh" ett program som inte verkade ha en tydlig handlig, men det var väldigt roligt. Helt sjukt program, en av höjdpunkterna i det avsnitt vi såg var "The Eels song" som en grön snubbe kom in i en affär och sjöng. Går inte riktigt att förklara bra så letade därför upp videon på youtube. Enjoy.. or something ;D

När jag kom hem kände jag för att kolla på "Finding Nemo" så det var precis vad jag gjorde. Bestämde mig sen för att börja rita av omslaget till Mötley Crües "Dr Feelgood". Är inte klar med det eftersom det var otrololigt detaljerat, något jag inte riktigt tänkte på. Ska försöka göra klart den idag... Ritade även lite för stort (som vanligt) så allt fick inte riktigt plats. Trodde jag hade blivit bättre på att få allt å få plats men tydligen inte. (För er som inte vet det blev i princip alla bilder där jag ritade av något för stora i 9an)
Eels up inside you, finding an entrance ´where they can ;)
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0