Bokslut from hell!

Har ganska precis kommit hem från stan dit jag åkte in en snabbis för att köpa batterier till kameran. Ska börja packa.. Om en stund :P

Idag har jag hursomhelst vart i skolan och haft den sista officiella skoldagen för min del, bara avslutningen den 18e kvar. Fick tillbaka Psykologiproven och fick ett väldigt överraskande mvg på det provet. Nöjd. Efter Psykologin hade jag ett prov i FekB; Bokföring+bokslut. Jag  hade enorma problem med boksluts-delen fast jag egentligen kan det bra. Problemet var att jag inte fick siffrorna att stämma alls och jag satt och försökte komma på vad fan som var fel i över en timme. Var seriöst nära att bryta ihop eftersom jag VET att jag kan bokföringen och bokslut bra. Bo kom iallafall och kollade på mitt prov och sa att jag hade alla siffrorna rätt men att jag hade skrivit fel tecken nånstans. Satt efter det ett bra tag och testade räkna på olika sätt för att få det rätt. Det visade sig iallafall att jag hade skrivit - på 2 ställen där det inte skulle vara det. Fick det att stämma tillslut iallafall. Bo sa att jag var den första som fått ut bokslutsdelen ordentligt ;D Vet att Karin fick ut det också, visst e vi duktiga? ;) Efter ekonomin hade vi beep på gympan och jag var duktig nog att vara med. Hade tänkt strunta i det nämligen. Av ren lathet/ det faktum att jag inte hade druckit nånting alls och knappt ätit innan sprang jag däremot inte särskilt länge. Hoppade av på 5 nånting :P
Hoppas verkligen att alla stackars själar därute slipper ha ett så hemskt bokföringsprov jag hade, haha :P

NU måste jag börja packa!
Over n Out
/// ZANDRA
London 11/6 - 17/6 2008! :D

Kommentarer
Postat av: Elina

Ha det bäst i london!

Puss

2008-06-10 @ 22:05:48
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0