En till fyndig rubrik

Idag var det faktiskt ganska kul i skolan. På svenskalektionen skulle man sätta ihop en egen pjäs som skulle vara utformad på samma sätt som Molieres pjäser var. Jag jobbar med Sandra, Nike, Anna och Louise och vi kom igång med den lite grann. Personerna som ska vara med är mamma, pappa, son, dotter och dotterns pojkvän. Den kommer troligtvis innehålla inslag av bamse, shejker och kameler. Efter det hade vi håltimme då jag å Sandra satt å "bråkade" om min penna stör del av tiden. S ritade även ett väldigt vackert konstverk på min arm; en stjärna, en läskig smiley, en julgran, en drake som sprutar eld ur näsan (och hade kalkonben) samt en råtta på styltor. På Italienskan gjorde vi bara ett övningsprov eller vafan man ska säga till Ita provet nästa vecka. Efter skolan jobbade jag å Erika med vårt religionarbete om sekter vilket i sig inte var särsklit kul. Vi hade däremot lite svårt att koncentrera oss på uppgiften och började därför kolla upp vad "personerna" i Barbapappa heter på olika språk. (Vi har gett oss själva olika barbapappa namn för länge sen, jag e barba stark so¨m på eng heter Barbabravo :P) Vi gick även ner  för att prata med eng lärarn. Religion lärarn såg vi där och enligt henne såg jag tydligen packad ut. Vad hon grundade det på undrar jag :P

Funderar för tillfället på om jag ska börja rita någonting men är inte säker på om jag orkar. För tillfället gör jag inget särskilt, sitter å lyssnar på Bandit. Ska nog rita något.. Kanske...
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0