Ingen direkt klarhet

Kom nyss hem från mötet inför lettland resan som äger rum mellan den 20-27 Juli. Om jag inte har berättat det går den veckan ut på att jag ska jobba som ledare på ett läger i Jelgava i Lettland. Vi åker sammanlagt 6 st ungdomsledare från nacka församling och jag tror meningen e att vi ska hålla i lite lekar å sånt. Vi kan ju inte direkt hålla lektioner eftersom vi inte pratar språket. Jag tror däremot att de kommer bli en super resa så den veckan e de bara för Lettland att se upp eftersom  jag, Jonas, Nicolas, Veronica, Zilla och Filippa anländer till Jelgava, Lettland! Muhahaha
Lite roligt däremot, alla dom andra som åker är ledare för sommarlägret vilket inte jag är. Vi ska ha nåt inför möte troligtvis i början av Juli och alla de andra 5 tog mitt mobilnummer så dom kan få tag på mig :P Ska alla 5 ringa liksom? :P

Hursomhelst, mötet var mellan 5 och 6 (jag kom dit 15 min försent, oops :P) men Nico och Jonas övertalade mig och Zilla att följa med å käka. Efter det gick vi allmänt runt utomhus å gjorde ingenting ett tag. Träffade på en annan Jonas och jag övertalade honom att skjutsa mig hem. (om nån ville veta)
Funderar på om jag ska rita nånting.. Får se
Over n out
// Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0