Packapackapacka

Har spenderat halva dan med att pcka känner jag :P Har hursomhelst packat alla kläder nu så de e bara handdbagaget kvar. Vet inte riktigt vad jag ska ha med mig men de löser sig väl ;)

Sverige gjorde nyss 1-0 mot Grekland om det var nån som ville veta, wohoooo :D

Sa hursomhelst igår att jag skulle lägga upp en bild på min resväska som jag fixade till igår. Döm själv om den e snygg eller inte ;)



Passar mig iallafall :D
Gissar att detta blir sista inlägget innan London, men det trodde jag förståss om förra med ;)
Alla får ha en underbar vecka, det kommer iaf jag ha ;)
(Sverige gjorde 2-0 mot Grekland nyss)
Over n Out
// Z


Kommentarer
Postat av: Elina

Jävlar va fint det blev! Assnyggt ju, lätt snyggaste väskan jag har sett :D

2008-06-10 @ 22:18:06
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: assååå

snubblade precis in på din blogg, och kan meddela att jag har hållit i din jäkla väska, för bara några dagar sen. jobbar nämligen som bagagelastare på arlanda. fatta vilket sjukt sammanträffande, jag sökte på google på hanoi rocks tygmärke och fann detta. slint i skallen som fan asså!

2008-06-16 @ 19:12:51
Postat av: Emelie

hej zandra din lilla groda :P haha tänkte bara kommentera att jag är sjuukt avundsjuk på dig! vill åka till london, du å jag måste göra nån resa nångång utan för sverige haha old memories honey eller vad tycker du?? kommentera gärna i min blogg också :P haha



Puss!!!

2008-06-17 @ 23:52:03
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0