Peace & Love

Idag äre dags att ta tåget upp till Borlänge. 13.44 avgår tåget från centralstation och anländer Borlänge 16.08. Har lite kvar att packa, men det handlar mest om smink å sånt så de tar inte så lång tid. Hoppas bara rejält på att jag inte glömmer nånting viktigt som typ sovsäck :P Hmm, undrar om jag har packat ner en handduk.. Får fan ta och kolla det. Annars kommer jag troligtvis få seriösa abstinensbesvär efter min mp3 spelare eftersom jag har bestämt mig för att inte ta med den dit.  Så om jag dör under veckan är det troligtvis pga avsaknad av min musik, haha :P

Sitter för tillfället och lyssnar på Bandit för sista gången på en vecka. *Snyft* hur ska jag kunna överleva utan Bollnäs Martin och Peter (haha)
Näej nu ska jag fan ta å packa det sista och sen fixxa smink och hår. Eller i omvänd ordning. Kanske e smartare. Iallafall, jag kommer inte blogga under veckan, men på min bilddagbok kommer jag eventuellt ladda upp lite bilder med mobilen under veckan så kika gärna in där lite ibland ;)
Puss på er alla mina söta läsare och ha en toppenvecka ;D
Over n Out
// ZANDRA(påväg till Peace and Love :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0