Peace & Love...

.. i sommar kommer bli skit bra! Band som W.A.S.P, Hardcore Superstar, In Flames och Neverstore har vart bokade ett tag och bara det lät jättebra. Igår droppade P&L 16 nya artister till festivalen. Till dom hör blandannat Takida, Hanoi Rocks och Mustasch vilket gjorde allting ännu bättre. Än är nog inte alla band bokade heller. *Håller tummarna på Crashdïet till Peace and Love* :D

Idag har jag vart jättetrött halva dan. Höll seriöst på att somna under historialektionen och sen även under ekonomin. Inte för att lektionerna var superduper tråkiga utan för att jag var sjukt trött. Det blev bättre sen när vi (jag, Sandra, Michelle å Nike) åkte in till stan. Vi gick från slussen till hötorget, i solen största delen av tiden eftersom det var sjukt skönt väder ute. Gick iaf runt ett bra tag. Nike var tvungen att åka hem, men vi andra fortsatte gå runt i stan. Vi hamnade tillslut inne i Gallerian där vi satte oss å fikade. Vi satt där i mer än en timme vilket var väldigt skönt. Sen gick vi hela vägen tillbaka till slussen igen. Nu sitter jag hemma eftersom jag blev så otroligt seg när jag kom hem. Fick förfrågan om jag ville festa med Joel och Patrik (trummisen och basisten ur Dannys band(Patrik ringde, hurfan har han mitt nummer?))  men var helt enkelt för seg. Varför dom var i stockholm är ett mysterium, dem är typ aldrig här utan de 2 återstående ur bandet. Menmen :P

Imorron har jag konfirmander. Känner mig ganska opepp på det för tillfället men de blir väl helt okej hoppas jag. Skolkade förra gången så ska nog gå denna gång :P Däremot vet jag inte om jag pallar med en konfaträff både lördag och söndag. Får se hur de går imorrn om jag pallar en dag till, haha :P
Nu ska jag gå å lägga mig, annars somnar jag väl framför datorn.
Over n out motha fukkers! (shitt vilken humor man har när man e trött :P)
// ZZZZZZZandra
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0