Skriv ditt namn

Pausar för tillfället i historiapluggandet, hittade en liten rolig sysselsättning, nämligen Skriv ditt namn med. I brist på annat hamnar då alltså mitt otroligt skickliga tangentbords-användande här :)

Skriv ditt namn med:

Lillfingret: zandra
Armbågen: zan bdxreas
Pannan: asqajhnmuerw r4qa
Stortån: zxaz nxd f rts aa
Näsan: zandra
Knät:  z<szzz nbcd gftvr
Örat:  crdxe ,hrct
Handleden: zxa nbdfra
Hakan: z<aan bdertqa

Hmm, kanske inte särskilt skickligt :P Vill gärna se era försök som kommentarer så jag får något roligt att läsa XD
Ska fortsätta med historian nu :/
Over n Out
// ASQAJHNMUERW R4QA

Kommentarer
Postat av: Danny

Du roar dig med skumma saker när du har tråkit :P Hur kom du på denna idé undrar jag :P
Menmen, måste väl testa själv när du nu ber så snällt ;)

Lillfingret: danny
Armbågen: danbn y
Pannan: dfsswyhu7y6u
Stortån: ddannyh
Näsan: dannny
Knät:
dcccaa nn hy
Örat:
req gh jkity
Handleden: danny
Hakan: dxAnbbny

Lite kul faktiskt :P

2008-03-13 @ 23:33:36
Postat av: J. Babylon

Undrade vafan D höll på med, vill också prova :P

Lillfingret: joel
Armbågen: joedl,,,
Pannan: i89oo344pooo
Stortån: joedölö
Näsan: joelk
Knät: jmloodeeeeel
Örat: ,.c gy
Handleden: joledlk
Hakan: hjnoiiek,,

Rokk on!
//// Joel Babylon (the one & only)

2008-03-13 @ 23:41:50
Postat av: Erika

Lillfingret: erika

Armbågen: erika (herregud, jag är imponerad av mig själv... Partytrick? :P )

Pannan: 4554iuikjwq

Stortån: Jag kände mig för sofistikerad (okej, lat :P ) för detta.

Näsan: erikia

Knät: Återigen, för lat... Vårt datarum är lite för litet för sådana akrobatiska rörelser.

Örat: qaq w565r6azq1

Handleden: reoiklsa

Hakan: fdrfriokaz

Kanske bör fundera på att döpa om mig till Reoiklsa? Ifall jag skulle få för mig att det är mycket coolare att skriva med handleden, typ :) .

2008-03-14 @ 19:11:06
URL: http://blond007.blogg.se
Postat av: Elina

Hahaha, du e rolig, men eftersom vi har samma typ av störd humor så måste jag självklart testa.. :D

Lillfingret: elina
Armbågen:elin az
Pannan: edliuknbas
Stortån: ellina
Näsan: elina
Knät: de.ö-llk, nmxs
Örat: r.-k
nmzs
Handleden: reö.loi mnsa
Hakan: eliun a

Hahahaha, helt klart roande:D

2008-03-16 @ 16:47:52
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0