2 VECKOR KVAR!!!

Nu är det bara 2 små veckor kvar tills det bär av till LONDON! Helt sjukt, känns som om man nyss satt å sa: "det är bara 3 månader kvar till London". Ska bli så otroligt kul :D

Lite irriterad över att jag är vaken redan, bärjar liksom inte föränn kl 2 så borde väl ha kunna sova till 11 iaf tycker man. Har redovisnings grej på historian idag. (De va den filmen jag skulle kolla på igår, satt å bråka med den i flera timmar utan att det gick särskilt bra. Tillslut kom jag på den briljanta idéen att googla namnet å upptäckte då att filmen fanns på youtube. Tur hade man där ;)) Redovisningen är för mig på hela 4 frågor (vi e 4 i gruppen som skulle dela på 14 frågor) Är riktigt glad över att iaf någon lärare är lite snälla mot oss såhär mot slutet och ger oss en liten uppgift. Har nu bara 2 historialektioner kvar innan kursen e slut, weheii :)

Senare idag ska jag träffa Elina. Vi ska försöka sätta upp tältet, får se hur det går. Någon borde egentligen följa med och typ filma, tror de skulle bli en rolig film, haha :P

Ska väl ta och skriva ihop lite ordentliga svar till historian.
Peace
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0