20 dagar kvar!

Bara 20 dagar kvar till London!!! :D Längtar som satan!
Har egentligen inte tid med att blogga eftersom jag precis ska in till stan å träffa E, men ville bara dela med mig om att vi snart drar iväg, haha :P

Annan information var att jag insåg idag att jag aldrig mer kommer ha en engelska lektion (om ja inte pluggar eng på unversitetet eller nåt vilket jag tvivlar på :P) Har nämligen tot 2 eng lektioner kvar. Nästa vecka går bort då de är vissa grupper som har muntliga nationella (jag hade idag) och dom som har haft behöver inte komma. 5e juni e vi lediga eftersom 3orna tar studenten å veckan efter på sista lektionen är vi i london, så no more english, muhaha ;)
Nu ska jag ut i soolen (bäst för den att den stannar kvar nu!)
Hej hopp
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0