Det värsta avklarat!

Känner mig lite mindre stressad nu med både psykologin och idrottsprovet avklarat! Har Historia till imorrn och italienska muntligt på torsdag, men det känns inte på långa vägar lika jobbigt som psykologi hemprovet! Däremot blev jag lite irriterad på läraren idag eftersom samma villkor inte verkar gälla för andra! Det är flera stycken som har fått längre tid på sig mes psykologin med den anledning att de har mycket att göra. Som om inte vi alla har mycket att göra liksom! Fan, man är otrologt stressad konstans eftersom de inte e bara skolan som bidrar till stress! Menmen, det känns ganska skönt att ha psykologin avklarad nu, även fast man igår kände att man gärna skulle haft lite mer tid.

Sitter för tillfället å väntar på att en film jag måste titta på till historian ska buffra klart (eller vafan man nu säger). Det kommer ta ett tag verkar det som, väntar jag inte tills de e klart kommer filmen avbrytas hela tiden vilket skulle vara otroligt irriterande. Kan lika gärna vänta liksom. Varför jag berättar det vet jag inte heller, mest i brist på annat typ. Måste iaf göra bra ifrån mig på redovisningen av filmen eftersom jag tror att de avgör mitt betyg lite grann. Fast man vet aldrig med Benkt, han fungerar verkligen inte som alla andra lärare, haha :P
Nu ska jag äta nånting.
Peace
// Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0