Dynazty

I fredags var jag med Elina större delen av eftermiddan + kvällen. Först drog vi till donken vid hötorget och käkade sen vandrade vi allmänt runt i lite affärer. Efter det skulle vi in till Edsberg eftersom vi skulle gå på nån tävling där 4 band tävlade och Dynazty spelade som gäster. Mer om det om en liten stund. Vi kom till Edsberg väldigt mycket för tidigt så vi bestämde oss för att åka in till Sollentuna fram och tillbaka för att döda lite tid. När vi kom tillbaka till Edsberg var det fortfarade jättemycket tid kvar så vi vandrade blandannat omkring inne på ICA. Under tiden vi var där inne hann jag få iallafall 3 skrattattacker om saker som egentligen inte alls e roliga. Ska inte ens försöka förklara eftersom ingen annan än Elina skulle förstå det roliga i det. När vi tröttnat på ICA fortsatte vi vandra runt i värdelösa lilla edsberg. Vi började tillslut med försök att hoppa hade på rutorna på marken, vilket gick sådär.

Tillslut fikk vi iaf komma in på Galaxen där D skulle spela. Sen blev vi fotade av 2 personer och kommer troligtvis hamna på hemsidan, men tänker inte berätta adressen dit, muhahaha :P Det var 4 band som tävlade och helt ärligt tyckte jag inte om något av dom. Inte min musiksmak helt enkelt. Trots att vi inte gillade musiken stog vi upp under 2 av banden eftersom dom bad publiken att stå. Dynazty spelade som gäster och gjorde en bra spelning. Däremot så SÖG publiken. Det var typ bara 10 pers som stog upp trots att Dynazty bad de som va dör att stå upp! Ingen lyssnade på dom vilket innebär att vi bara va runt 10 som stog när D spelade. E så jävla upprörd över att alla vägrade ställa sig upp så att de inte ens går att förklara! Tror att Dynazty var lite besvikna efteråt, det skulle iallafall jag ha varit. Hursomhelst fikk vi 10 som ville se dom se en bra spelning. Bilder finns om någon är intresserad på min bilddagbok.

TACK Erika för att du orkade scanna in svenskan åt mig!
Puss på er allihop!
///// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahahaha "bakvägen" xD
Jaa, folk va fan dumma i huvet som inte kunde ställa sig upp, hur svårt är det egentligen!?

2008-05-18 @ 18:14:33
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0