ESC - Erika Sandra Cindy

Igår firade vi Erika, Sandra å Cindys födelsedagar somtidigt som vi kikade på ESC :P Tyckte de va väldigt roligt att bokstäverna passade så bra (Det ver helt och hållet planerat) Hur som helst märker man tydligt att jag är väldigt tävlingsinriktad i vissa tillfällen. Jag gillar inte musiken som är med där alls, men ändå sitter man å blir skitsur när Sverige inte fick nå poäng :P Hade väldigt roligt iaf, tror däremot inte att Erikas grannar tyckte om oss särskilt mycket.

förjävligt

Erikas vardagsrumsbord såg förjävligt ut, fullt med flaskor, kakor, glas, tallrikar, chips osv. Men vi var duktiga nog å plocka undan de innan vi gick å la oss iaf.

Kom ganska nyligen hem, Louise pappa var snäll nog att ge mig skjuts. Var ganska trött och de va tydligen Louise också för ingen av oss var särskilt engagerade i alla samtal hennes pappa försökte få igång :P Men jag kunde inte sova bra inatt alls, vet inte riktigt varför men jag sov typ 3 timmar max. Så måste man spendera dagen med att plugga, skitkul! Men måste fan få ta de lugnt ett par timmar iaf.

GRATTIS SANDRA PÅ 18års DAGEN!! Lider med dig som måste plugga idag.
Peace
/// Tröttis

Kommentarer
Postat av: Michelle

Kaos Kaos! Men det va funny funny!

2008-05-25 @ 17:21:30
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0