Fredag

Idag e det fredag men jag tycker ett det känns som söndag. Har än så länge inte gjort något särskilt idag men ska träffa en kompis senare hade jag tänkt. Det enda jag gjort idag e i princip att handla i Orminge med mamma (Jag vet extremt onödigt att åka till Orminge för att handla men :P) och gjort illa min vänstra lilltå. Kom fram till att nån måste ha flyttat på min säng där jag slog i den eftersom jag aaldrig skulle vara klantig nog att slå i min tå ;)

Hur har min valborg vart då? Jo i onsdags natt var jag med Ankan, Louise och Erika på valborg movie night. Dom förhandsvisade filmerna "Dumpad" och "Utan Spår" (Tror jag den hette) Båda filmerna var bra tycker jag men eftersom jag inte orkar berätta ens kort om vad dem handlar om får ni kolla upp det själva eller fråga nån som var på Valborg movie night :P Ankans pappa var snäll nog att ge mig skjuts hem så jag kunde gå å lägga mig vid 5 (hade säkert inte vart hemma föränn mkt senare annars eftersom jag hade vart tvungen att gå från henriksdal). Gick upp igen vid 9 eftersom jag skulle träffa Elina vid 12 eftersom vi skulle gå och se Kamelot som spelade på Klubben. Förbanden Kamelot hade med sig var Forever slave och Firewind. Forever Slave var dåliga, nästan i stil med Indica som spelade innan Nightwish i vintras. Firewind däremot var i princip så bra jag förväntade mig att dom skulle vara live. Kamelot gjorde en toppenspelning. Vi stod längst fram som vi gjort på ganska många spelningar. Denna bild på sångaren Roy Khan visar ganska bra det i och med att jag inte hade zoomat in nånting alls när jag tog den.

Khan

Stog ganska nära liksom ;) Sen vill jag gladeligen meddela att jag också fick tag i ett Kamelot plektrum igår. Det var riktigt kul eftersom jag ALLTID står precis bredvid personer som får tag på saker som kastas ut. Plektrum är det roligase man kan få näst efter trumstockarna så jag e nöjd ;)

plektrum

Idag blir Erika stoor med hela 18 år fyllda! GRATTIS Erika på 18 års dagen :D Hoppas du får/haft en toppen födelsedag!

Nu ska jag torka håret :P
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0