Irriterande

När jag för en gångs skull har sovmorgon på fredagar så vaknar jag tidigt! Idag börjar jag 11 vilket betyder att jag kan gå upp vid typ 10.15. Idag vaknade jag vid typ vid halv 8 (kollade iofs inte på klockan, men Peter va i studion med Bollnäs och spelade ny musik vilket på fredagar betyder att kl e ungefär halv 8. Peter och Bollnäs jobbar för övrigt på Bandit om det var nån som inte fattade vad fan jag snackade om). Kunde hursomhelst inte somna om så jag roade mig med att sätta mig vid datorn och byta ut musiken på mp3n.

Har väl inte mycket nytt att berätta sen senaste inlägget igår kväll förutom att jag ska till pappa idag. Väldigt spännande information, eller hur? ;) Ska iaf bli skönt att komma ifrån stockholm över helgen, behöver lite lugn känner jag, å då e lilla hålan perfekt ;)

Nu börjar jag bli hungrig så sa väl äta frukost så småningom.
Over n Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0