King-sommar!

Som många i NS2A måste känna till vid det här laget åker vi ganska många till London om bara 29 dagar! Flera anledningar till det men den främsta är nog att vi (mest Louise) inte kan sluta snacka om det. Det däremot förstår jag, det ska verkligen bli hur kul som helst! Sen kommer jag å Elina ha väldigt roligt i slutet av Juni då vi drar till Peace & Love! Off to a very good start till sommarlovet alltså! Som om inte dessa 2 saker inte kommer göra denna sommar roligare en förra har jag även 2 resor till under sommarlovet. Först är det i slutet av Juli då jag ska till Lettland (ska iofs jobba men betald utlandsresa å boende så wtf :D). Fick nu reda på att årets ledarresa kommer att äga rum i Augusti och i år bär det av till Lettland. (Okej jag vet, 2 ggr till lettland samma sommar, men det kan bli hur kul som helst tror jag. Dessutom e det 2 gratis resor) Det här innebär att jag under loppet av10 månader kommer ha vart utomlands 4 gånger (om man inte räknar med Finland vilket jag personligen inte gör) vilket är mer än någonsin tidigare för min del!

Eftersom jag inte har nåt bättre för mig tänker jag lista de 4 utlandsresorna jag pratar om (om intresse saknas, sluta läsa ;))
27/10  - 4/11 2007 - Frankrike (Taizé + Paris)
11/6 - 17/6 2008 - England (London)
21/7 - 27/7 2008 - Lettland (nåt ställe jag inte kommer ihåg vad det heter)
9/8 - 13/8 2008 - Lettland (Nåt ställe jag inte kommer ihåg vad det heter + Riga)

Muhahaha jag gjorde verkligen rätt beslut att gå LUB :D
Puss på er allihop!
Over n Out
// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Michelle

WOOOHOO, LOOOONDON!!! :D :D

2008-05-13 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0