Rubrikfantasi-brist som vanligt

Vill börja med att säga till alla jag har träffat och pratat med idag att om jag har verkat passiv och ointresserad över vad ni har haft att säga ber jag om ursäkt. Ni vet vad som hände i helgen och har ni missat det står det i tidigare inlägg. Hursomhelst vill jag säga tack för allt, betyder mycket för mig att ni typ inte bara dissar mig för att jag inte e på topp. Jag mår betydligt bättre idag än vad jag gjort sen i lördags.

Kom precis hem från gymet. Lyssnar för tillfället på nya Mötley Crüe låten Saints of Los Angeles som spelas på bandit. Väldigt bra låt tycker jag, väldigt mycket Mötley trots att det gått 8 år sen senaste skivan. E också allmänt glad över att jag slipper göra kursprov i italienska då jag har haft mvg på alla prov utom ett. Nu ska jag gå käka litte!
Peace
// ZANDRA
 Elina; Jag vet. Älskar dig med <3 puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är väl klart att ingen dissar dig för att du inte är på topp, alla har sina ups and downs... Det är väl bara att hoppas att du fortsätter må bättre i samma takt, eller ja, du fattar vad jag menar :P .

Vad skönt med italienskan, förresten! Jag slipper skriva labbrapport till dagens kemilabb eftersom jag gjort alla tidigare. Skönt när lärare låter en slippa saker :D .

2008-05-12 @ 17:43:19
URL: http://blond007.blogg.se
Postat av: Elina

Va bra att du mår bättre! Och på fredag ska vi på konsert igen, weeii! :D

2008-05-12 @ 19:34:13
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0