Vi kan gung gung gunga

du å jag! Vi kan sjung sjung sjunga tjalala
Seriöst, Jimmy Janssons "Vi kan gunga" måste ha en av de mest ovärda texter ever, inkluderat Imperiets "Var e Vargen?" Tänkte på de igår när ja spela Sing Star med Sandra, Erika, Ankan, Nike å Michelle. Hursomhelst var det väldigt kul. (trost att jag inte kan sjunga för 5 öre) Innan vi skulle till E (där vi körde singstar) gick jag å M omkring på stan lite. Först till den donken där E jobbar för att vi skulle beställa av henne, men hon hade rast när vi kom dit. Perfect timing liksom. Hursomhelst kände vi oss tvungna att beställa av henne så vi köpte en varsinn glass med chokladsås när hon kom tillbaka från rasten. Vi fick extra mkt av allt muhahaha :P Sen gick vi in i gallerian å jag gjorde når fördomstest, tydligen har jag svårare att associera kvinnor med våld :P Gick runt i lite fler affärer och kollade efter typ flip-flops som vi ska ha med till London (11 dagar kvar!!) Hittade tillslut inne på H&M, Michelle köpte ett par.

Har nu fått tjatat till mig från fler håll att jag borde lägga upp några bilder jag ritat så får väll ta å göra de då. Har med orginal också så ni stackare som inte vet hur de jag ritat av ser ut egentligen kan få en bild av de.. Eller nåt :P



Martin Sweet, Crashdïet



Nikki Sixx, Mötley Crüe



Peter London, Crashdïet



Ozzy Osbourne



Peter London once again



Dave Lepard, Tidigare Crashdïet sångaren (RIP)



Skivomslaget till Hanoi Rocks skiva Twelve Shots on the Rocks

Sådärja, nöjda nu? :P Fler får ni inte se eftersom de gäller bilder jag inte är nöjda med överhuvudtaget. (M ser ut som en gargoyle vad du än säger, Elina!)

Nu ska jag ut i solen en stund :)
Peace
// Z

Kommentarer
Postat av: Erika

Du ritar ju jättesnyggt!!! Avundsjuk :P .



Apropå ingenting tycker jag att jag är jättesnäll (tänkte på glassarna, men det gäller i allmänhet också, enligt mig :P ). Nej, nu måste jag fortsätta städa... Som att du ville veta det nu :P

2008-05-31 @ 20:29:17
URL: http://blond00.blogg.se/
Postat av: Angelica

Dold talang eller vad?? Eller är det kanske bara jag som missat att du ritar som en konstnär? Du kanske gjorde det på bilden men det måste jag ha missat helt hahaha... kram

2008-06-01 @ 21:21:20
Postat av: Elina

Asså du ritar sjukt bra bara så du vet (vet att jag har sagt det haha), och nej han ser inte ut som en gargoyle!



Du är bäst! Tack (för du vet vad)

Puss<3

2008-06-01 @ 23:26:11
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0