Bokföring, TRÖÖÖÖK

Varför var jag dum nog att välja denna extremt och totalt mega-urtråkiga-komplicerade och jättejobbiga kurs? Bara namnet "Redovisning och beskattning" borde skrämt iväg mig! Men NEJ jag skulle bli "Diplomerad gymnasie ekonom" som utöver bokföringskursen även kräver Matte C. Måste ställa mig frågan "Är jag dum i huvet?" Hell yeah I am!

De senaste snart 3 timmarna har jag spenderat på att göra allt annat än att plugga. Utöver att tillfälligt kollat på typ Friends på tv har jag även kollat på vad som känns som en miljon bilder på leoparder. Anledningen till detta är att jag har planer på att gadda en tatuering på vänstra smalbenet och jag vet hur jag vill att den ska se ut. Kruxet är att DET FINNS INGEN BILD SOM SER UT SÅ! Detta gör mig upprörd eftersom det kan innebära att jag blir tvungen att rita ihop den själv och jag vill INTE ha en tatuering jag själv ritat! What to do, ideér nån? Eller nån som är bra på att rita som känner sig manad? :P

Mitt nästa problem (förutom de faktum att ja kommer faila morrondagens prov) är va ska ja ha på mig imorrn? Nämlilemligen så fyller gurkan Elina stor imorrn vilket firas me Crazy Nights! Yeah liksom! Party pepp till tusen! Ska (som Aubbe bad mig) ladda kameran mä massa batterier, mwahaha! Fylle bilder e alltid dom bästa! (Öhm NOT men ändå!) Fan, ja har ju typ inga batterier.. Får ta å ladda dom laddningsbara alltså. Suck, var e laddarjäkeln nurå?


För att sprida glädje lägger jag upp denna bild på Nikki Sixx återigen! *Snäll*
Mwaaaa *droool*
Ge honom till mig (behöver nödvändigtvis inte vara inslagen) NUU!

Kanske borde sova nu, är jätteövertrött å sitter typ å  skrattar åt hur rolig jag tycker jag är :P Men ERKÄNN at jag är VÄLDIGT rolig? XD
Over n Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, Zandra, du är rolig :P . Jag är också väldigt övertrött, men ändå...



Du kanske borde önska dig en inslagen Nikki Sixx i försenad födelsedagspresent, så att vi vet vad vi ska ge dig någon gång :P .

2008-11-13 @ 23:58:41
URL: http://blond007.blogg.se/
Postat av: anna

åååååååååååh snygg han är!!

2008-11-15 @ 15:22:26
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0