Crazy Nights

Idag mår jag jättebra. NOT! Men har mått sämre.

Gårdagskvällen/natten spenderades som rubriken indikerar på Crazy Nights. För er som inte alls vet vad det är kan jag berätta att Crazy Nights håller till på Harry B James alla fredagar och dom spelar glam/sleaze/call it whatever you want. Min musik med andra ord. Kvällen började med förfest @ ma place med mig själv, Elina som fyllde år, auberginen Anna, Sandra och Nike. Vår vana trogen MÅSTE en konstig pose äga rum för auberginerna.



Med lite allmänt skitsnack flöt kvällen på och jag gjorde mitt bidrag till förstörelsen av ozonskiktet genom att helt enkelt (eller inte så enkelt) spraya upp håret. Sedan var det dags att åka MEN jag glömde min plånbok hemma. Tur att jag märkte det redan vid finnberget. Detta bidrog till en försening vilket ledde till att vi kom till Harry B ganska sent och garderoben var full så det blev helkväll med min otroligt varma skinnjacka. Wellwell, what to do. Betalade de 40 spänn inträdet kostade, fick en smiley på handen å sen va vi inne. Nikepike, Elina och Jag vill säga.

Det var rätt mycket folk så man fick inget eget bord. Däremot slog vi hos ner hos en kille som jag kände igen nåt enormt. Tror han spelar i nåt band, men det var inte bandet jag först trodde. Hursomhelst va han en otroligt skön snubbe med ett väldigt bra favoritband, det vill säga Mötley Crüe! Han och flera var impade av min frisyr och han tyckte att det var bra att "den yngre generationen" också körde den stilen eller liknande. Yngre generationen, visst, snubben va 21, meega skillnad där :P Bestämde oss sedan för att dansa lite. Helt plötsligt kom de en security snubbe å tecknade åt mig att följa efter. Blev skitskrajsen, hade inte ens gjort nåt och hade inte druckit överdrivet mycket. Han tog mig typ till ingången å lämnade mig där. Stod där ett tag som ett fån och undrade om han skulle komma tillbaka men han gjorde inte det (tillräkligt snabbt iaf) så jag gick tillbaka inåt. Hittade inte däremot inte Nike å Elina, men röjde lite till Wild Boys med några random människor och gick sedan tillbaka till bordet där M(insert resten här) satt för att jag gissade att E och N skulle komma tillbaka dit så småningom, och va rätt man hade!  Stannade kvar till ungefär kvart i 3.
Hoppas verkligen att du hade kul Elina, det handlade trots allt om dig!


Mitt bidrag till förstörningen av ozonskiktet dokumenterades!
Lite fler bilder finns på min bilddagbok under 14 november!

Nu ska jag kolla om det finns typ chips eller nåt, krapula liksom ;D (Det förstod ni inte alls va)
Har för övrigt bytt tillbaka till den röda samsungen eftersom jag blir galen av att ha mellanslag på fel ställe. Hoppas den e snäll nu.

KEEP IT SLEAZY!
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Hade skitkul verkligen! :D

Och nu mår jag oxå bra igen, mådde dock lite halvdåligt hela dagen.. :P

Älskar dig! <3

2008-11-15 @ 21:58:55
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: anna

hah vi måste va dom hetaste! :D

2008-11-15 @ 23:24:54
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0