Just idag är jag stark...

.. just idag mår jag bra!
Konstant ögongodis hela vägen från kvarnholmen till odenplan förbättrar verkligen morgonhumöret! Det var nämligen så att Jailbaits sångare åkte bussen härifrån imorse och SATAN vad han e snygg! De e så man dreglar på blotta tanken av honom. Nästan. Sen vid t-banan träffade han sångaren från Dynazty och dom satte sig vid samma 4-sätegrej som jag satt vid. Odiskret som jag är satt jag å i princip glodde på dom när dom snacka. Fick bla höra att Jailbait har nya låtar på g. Najsnajs. Fick ett hejdå av Dynaztys sångare när ja gick av (S hade redan gått av) å då blev jag glad å e typ halvt i extas över de fortfarande. Inte ens bajs-logaritmerna försörde mitt goda humör.

Det goda humöret stärks ytterligare av det faktum att det blir party hela helgen! Först självklart Ankans PARTYKRYSSNING med galaxy redan IMORRN och så blir det utgång i helgen, troligtvis lördag. Jag e konstant partysugen!

Okej, för att fortsätta gårdagens klädkris snack; hur låter det med: Min lila leopardkjol, gråa strumpbyxor och svart typ linne med vitt mojs? Funkar de till kryssningen? Tror nämligen jag ska köra på det.


Dessa grabz repar ju då alltså här på lilla Kvarnis *droool*

Keep it sleazy!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Asså han är ju förjävla snygg!! Lite positivt å va bosatt på kvarnis iaf hahaha :P

Ang. kläderna, låter skitbra kör på det! :D

Hoppas ni får de bäst på kryssningen, å håll er kvar på båten. :P

Pussar

2008-11-19 @ 15:59:23
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0