Klädkris?

Well, aningen iaf... De e ju kryssning som gäller på torsdag och jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Får ta mig en tankeställare å försöka komma på det. Jag har lite idéer, men ingenting slutgiltigt. Sen är nästa problem vilka skor man ska ha vilket helt och hållet beror på kläderna. Geeeh, i'm so girly from time to time.

Idag satte vi ihop förlängningssladdar på nk och jag höll på riktigt på att få ett mindre nervsammanbrott. ett tag var det lätt, tom hanska kul att dona med sladden. Detta ända tills det var dags för strömbrytaren att kopplas in vilket var delvis pilligt. Ni som känenr mig vet att jag HATAR när något är pilligt och ger hellre upp när nåt går fel än att prova igen. Fick ihop den tillslut, dock så sa Marita att den var mer eller mindre en brandfara pga alla icke-existerande koppartrådar. Fick hursomhelst testa den ändå, och den funkade. Sen skulle vi ta isär allt igen. What a HUGE waste of time! Ah, well...

Efter skolan regnade det jättemycket så jag tog bussen in till odenplan. Snackade lite med whats his name (blonda killen från bla bokföringen, kim?) och Linéa. Trevligt trevligt liksom. Åkte sen in till Fridhemsplan å träffade Sandra och Erika. Köpte gråa strumpbyxor på H&M och drog sedan vidare till donken där Nike mötte upp oss. Ett snabbt besök till E å S favvo affär In & Finn med allmäna diskussioner om blandannat barn, fredagkvällen och Nikki Sixx. Efter detta drog vi oss tillbaka till Sandra å relaxa med en liten film följt av allmänt snack och skrattande åt Betnér, Glans å Gustafsson x2. Kom ganska nyligen hem därifrån.

En liten rättelse till tidigare inlägg: Jag hade tagit fel på världens mest efterlängtade skiva, Chinese Democracy (behöver bandnamn nämnas?). Det släpps redan den 22a november, alltså på lördag! VÄLDIGT spänd måste jag säga! :D

Roliga nyheter följt av mindre roliga sådana; ett av finlands bästa band som rör sig utanför genren "metal" ska splittras efter årets slut. Detta band är ett av dom allra bästa band jag lyckats se live och tycker det är riktigt tråkigt att de ska lägga av. Micheal Monroe och Andy McCoy anser att dom inte kan ta bandet längre än de redan gjort. För er som inte fattar vilka jag pratar om av nämnadet av 2 medlemmar kan jag berätta att jag pratar om finska Hanoi Rocks. Deras musik har inspirerat MÅNGA av dom stora 80-tals rockbandet, blandannat framstående band som Guns N Roses.


Hanoi Rocks, we'll miss you!

Well, vad kan man göra... Är bara glad att jag fick chansen att se dom live innan dom lägger av, att jag ändå hoppas på en liten avslutnings turné kan jag dock inte förneka! Men e han inte snygg, Micheal Monroe? (Blonde guy i mitten) Han kan få göra Nikki Sixx sällskap i min säng ;D

Kommentarer
Postat av: Elina

Jo han e sjukt snygg, fortfarande! :P

Jättetrist att dom ska sluta, men som du sa: vi hann se dom live en gång iaf. Och fy fan va rädd jag blev när han halkade till på den dära grejen som håller upp scenen som han klättra på. Usch om han hade ramlat!!

2008-11-18 @ 20:54:02
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0