Koder och lösenord

Allting är verkligen bundet till koder/lösenord nuförtiden! Dessutom har alla olika krav på vad det ska innehålla vilket gör att man inte kan ha samma lösen vilket i sin tur leder till typ 3 miljarder olika saker att hålla reda på. Man kan inte direkt skriva ner dom heller. Typ: Bankomatkod: 1234, jamenar de funkar liksom inte. I lettland står koden PÅ kortet, e inte de jättedumt?

Kom å tänka på detta när ja skulle logga in på cdon.com och jag hade verkligen ingen aning om vad jag hade för lösenord där eftersom den inte direkt används dagligen. Hursomhekst så var anledningen till detta att jag förbeställde Chinese Democracy, måste bara ha den, har väntat på den flertalet år nu. Dom har ju satt relase datumet för oss utanför USA 2 dagar tidigare än förut, alltså den 24 november (23 i USA)! Minst sagt spännande att få höra Axl's masterpiece!

Spännande!

Idag e det alltså måndag och tidigare hatade jag verkligen måndagar. Nu har jag absolut inget emot dom, är ju nämligen ledig, mwahaha ;D Nej men ärligt, de e sjukt skönt att ha långhelger! På tal om långhelg så blir denna helg en ännu längre helg eftersom helgen börjar redan torsdag eftermiddag för min del! Sen e de kryssningstime!! :D Fan va kul de ska bli!!!

Sitter för tillfället och halvt kollar på  andra säsongen av Vänner :D Det är avsnittet där Joey precis börjat va med i Days of our lifes och har sin egen stalker! Roligt :D
Keep it sleazy
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0